Saltar a continguts

EMIPAC - Escoles de Música d'Iniciativa Privada Associades de Catalunya

Navegació

Menú principal

 

FORMACIÓ

 

Cercador

 
20/01/2012
Des del Museu de la Música de Barcelona ens recorden que ja està oberta la inscripció al Curs d'Organologia 2012, en la seva 21ava edició.
Com explica la propia entitat "el Museu vol contribuir a la formació els futurs investigadors d'aquest camp de la musicología, però també vol adreçar-se als professionals de l'ensenyament i al públic que vulgui ampliar els coneixements sobre els instruments musicals"
Podeu trobar informació sobre el curs al web www.museumusica.bcn.es/.
I també en aquesta ...
Imatge de complement
21/11/2011
Els dies 13 i 14 de desembre es duran a terme Classes Magistrals amb Manuela Gouveia a Musicant.
Manuela Gouveia va néixer a Porto (Portugal).
La base de la seva formació musical són els principis
filosòfics i pedagògics d'Edgar Willems.
Manuela Gouveia participa com a concertista en diferents
festivals de Bèlgica, Alemanya, França i Itàlia. És la
organitzadora del Festival Internacional de Piano de
Óvidos (Portugal), on també hi imparteix classes
magistrals. "La música, l'intèrpret, l'...
Imatge de complement
27/10/2011
Dels anomenats "Matins Musicals", que organitza Diaula, encara podeu apuntar-vos a algunes activitats que es posen en marxa en properes setmanes: ____________________________________________
TALLER DE GOSPEL PER A EDUCADORS
Taller dinàmic i participatiu. Els educadors actuaran com un cor de gospel i vivenciaran totes les dinàmiques que formen part dels continguts del curs.
CONTINGUTS:
Història del gospel afroamericà. Els inicis: Parlarem de la història a partir de noms propis. La vida de ...
Imatge de complement
18/05/2011
Us informem de la 6a Escola de Mestres de Música que organitza Taller de Músics. Aquest curs està adreçat a especialistes de música d'escoles de primària i secundària i a professors d'escoles de música i conservatoris.
El curs consta de 27 hores presencials i de 18 hores de treball no presencial. Al final del curs s'obté una Certificació del Taller de Músics (curs de 45 hores).
Totes les edicions anteriors han estat reconegudes com a formació permanent adreçada al professorat pel Departament ...
02/05/2011
TAULA RODONA DEL CONSELL CATALÀ DE LA MUSICA

El proper divendres 13 de maig a les 18,30h, la Fundació de Música Contemporània amb la col·laboració del Consell Català de la Música ha convocat una taula rodona sobre "La Recepció de la música contemporània: acceptació, rebuig o indiferència". El moderador és Cèsar Calmell, i compta amb Diego Fernández Magdaleno, Miquel-Lluís Muntané, Jorge de Persia i Albert Sardà.

02/05/2011
INFORMACIÓ SOBRE SUBVENCIONS EUROPEES

El proper 10 de maig, el Conca i el Ministeri de Cultura organitzen una activitat a l'Auditori del Macba per donar a conèixer les subvencions europees a la cultura. Podeu inscriure-us us a aquesta activitat a través d'aquest link

21 Registres trobats.
Pàgina  1 | 2 | 3 | 4 | >